ΜΙΑ ΒΡΟΧΕΡΗ ΜΕΡΑ ΣΤΗ ΝΕΑ ΥΟΡΚΗ
A RAINY DAY IN NEW YORK
Σκηνοθεσία: Γούντι Άλεν.
Πρωταγωνιστούν: Τιμοτέ Σαλαμέ, Ελ Φάνινγκ, Σελένα Γκόμεζ, Τζουντ Λο, Ρεμπέκα Χολ, Λιβ Σράιμπερ.
Διάρκεια: 102 λεπτά
Ώρα έναρξης: Πέμπτη, Τρίτη & Τετάρτη 20.00 (Μια προβολή)
Παρασκευή 21.40 (Μια προβολή)
Δευτέρα 20.30 (Μια προβολή)
Ο Γκάτσμπι (Τιμοτέ Σαλαμέ) και η Άσλεϊ (Ελ Φάνινγκ) είναι ένα νεαρό ζευγάρι που φτάνουν στη Νέα Υόρκη με σκοπό να περάσουν ξέγνοιαστα το Σαββατοκύριακο τους. Τα σχέδια τους σύντομα θα ανατραπούν για τα καλά και θα περάσουν ο καθένας μόνος του τις επόμενες ώρες περιπλανώμενοι στην πόλη συναντώντας διάφορους ανθρώπους μέσα από κωμικά περιστατικά. Στη διάρκεια αυτής της απρόσμενης περιπέτειας, θα μάθουν πολλά περισσότερα από αυτά που φαντάζονταν.
Οι νεαροί πρωταγωνιστές στη νέα ρομαντική κωμωδία του Γούντι Άλεν είναι ο Γκάτσμπι (Τιμοτέ Σαλαμέ) και η Άσλεϊ (Ελ Φάνινγκ). Ο Γκάτσμπι έχει γεννηθεί στη Νέα Υόρκη από εύπορους γονείς αλλά προτιμάει έναν όχι και τόσο συμβατικό τρόπο ζωής. Του αρέσει η παλιά μουσική, οι παλιές ταινίες του Χόλυγουντ και οι βροχερές μέρες στην πόλη. Του αρέσει επίσης να τζογάρει χωρίς να νιώθει κάποια έλξη για τα λεφτά. Δεν έχει τις καλύτερες σχέσεις με τους γονείς του, ειδικά με τη μητέρα του, γιατί είχανε άλλες προσδοκίες γι’ αυτόν.
Όπως και ο συνονόματός του στο βιβλίο του Φ.Σ. Φιτζέραλντ, ο Γκάτσμπι είναι μια φιγούρα μιας εποχής που έχει περάσει καιρό πριν και παλεύει να επιβιώσει στο σήμερα. Ο Γούντι Άλεν σημειώνει για τον Γκάτσμπι: «Είναι πράγματι ένας ασυμβίβαστος χαρακτήρας που κάνει τη διαφορά ανάμεσα σε πολλούς ανθρώπους από το κοντινό του περιβάλλον. Και γι’ αυτό ξεχωρίζει. Πάνω απ’ όλα, έχει μια ρομαντική ματιά για την ζωή».
Η Άσλεϊ έχει γεννηθεί στην Αριζόνα και δεν έχει πάει στη Νέα Υόρκη εδώ και πολλά χρόνια. Μεγάλωσε και αυτή σε πλούσια οικογένεια αλλά είναι περισσότερο ανέμελη και ξέγνοιαστη από τον Γκάτσμπι. Έχει αποφασίσει να δουλέψει ως δημοσιογράφος. Είναι μια έξυπνη και ευπρεπής κοπέλα αλλά της είναι λίγο δύσκολο να προσαρμοστεί στη μεγάλη πόλη. Εκτιμά πολύ τα άτομα που θαυμάζει, έχει πάθος για τη δουλειά της και θέλει ο κόσμος γύρω της να την παίρνει στα σοβαρά. «Η Άσλεϊ δεν είναι συνηθισμένη στη ζωή της μεγάλης πόλης. Έχει μεγαλώσει με άλογα και ψάρια. Φυσικά και είναι εύστροφη, αλλά δυσκολεύεται να συνηθίσει την καθημερινότητα της πόλης», λέει ο Άλεν για την ηρωίδα του.
Όταν η Άσλεϊ πάει να πάρει συνέντευξη από τον αγαπημένο της σκηνοθέτη Ρόλαντ Πόλαρντ (Λιβ Σράιμπερ), εκείνος την εμπιστεύεται απόλυτα και της δίνει μια αποκλειστικότητα: έχει χάσει την αυτοπεποίθησή του ως καλλιτέχνης και ετοιμάζεται να παρατήσει τη νέα ταινία που ετοιμάζει. «Ο Πόλαρντ είναι ένας τελειομανής, που πάντα αμφισβητεί τον εαυτό του και πιστεύει ότι η δουλειά του δεν αξίζει», λέει ο Άλεν. «Οι καλλιτέχνες, σαν και αυτόν, είναι συνήθως οι πιο αυστηροί κριτικοί της δουλειάς τους, περισσότερο ακόμα από το ίδιο το κοινό». Ο Γκάτσμπι επισκέπτεται έναν παλιό φίλο του, ο οποίος κάνει μία ταινία και τον πείθει να παίξει έναν μικρό ρόλο. Έκπληκτος ανακαλύπτει ότι πρέπει να φιλήσει τη Σαν (Σελένα Γκόμεζ), αδερφή της πρώην κοπέλας του. Ο Γκάτσμπι και η Σαν καταλήγουν να περάσουν όλη τη μέρα μαζί.
Οι χαρακτήρες στο «Μία βροχερή μέρα στη Νέα Υόρκη» έχουν θέματα που περιστρέφονται γύρω από την ταυτότητά τους. Ο Γκάτσμπι έχει το πιο προφανές πρόβλημα, δεν έχει βρει ακόμα το ποιος είναι. Την ίδια στιγμή, η ταινία μας υπενθυμίζει με κάθε ευκαιρία την ασχημάτιστη ταυτότητα της Άσλεϊ. Ο Πόλαρντ έχει χάσει την επαφή με τον καλλιτέχνη που κάποτε ήταν και, τέλος, ο Βέγκα παλεύει ως ένας ηθοποιός που παίζει συνέχεια τους ίδιους ρόλους. Ο υποψήφιος για Όσκαρ Τιμοτέ Σαλαμέ («Να με φωνάζεις με το όνομά σου», «Καλοκαιρινές νύχτες») και η Ελ Φάνινγκ «(Η αποπλάνηση», «Ο νόμος της νύχτας») δίνουν απολαυστικές ερμηνείες και χαρίζουν μοναδικά στιγμιότυπα στην απόλυτη κινηματογραφική πόλη που μόνο ο Γούντι Άλεν ξέρει απ’ έξω και ανακατωτά. Ο βροχερός καιρός θα είναι η αφορμή να δοκιμαστεί η σχέση τους και να ανακαλύψουν πράγματα για τους εαυτούς τους που δε γνώριζαν ως τώρα. Η απότομη διακοπή των σχεδίων τους θα τους οδηγήσει σε απρόσμενες συναντήσεις με εκκεντρικά πρόσωπα. Στο καστ της ταινίας επίσης συναντούμε τον δυο φορές υποψήφιο για Όσκαρ Τζουντ Λο (Άλφι, Γκάτακα), τον έξι φορές υποψήφιο για Χρυσή Σφαίρα Λιβ Σράιμπερ («Η απαγωγή», «Εναντίωση»), το βραβευμένο στο Φεστιβάλ Βενετίας Ντιέγκο Λούνα («Θέλω και τη μαμά σου», «Βίαιη δικαιοσύνη), την υποψήφια για Χρυσή Σφαίρα Ρεμπέκα Χολ («Κυριαρχία}, «Το δείπνο») και τη Σελένα Γκόμεζ («Χωρίς πυξίδα», «Ξενοδοχείο για τέρατα»).
Οι τοποθεσίες που οι δύο βασικοί χαρακτήρες αποφασίζουν να επισκεφθούν υποδεικνύουν τις διαφορετικές τους προσωπικότητες. «Ο Γκάτσμπι είναι ερωτευμένος με την παλιά Νέα Υόρκη», λέει ο υποψήφιος για Όσκαρ σχεδιαστής παραγωγής Σάντο Λοκουάστο («Θλιμμένη Τζάσμιν», «Ημέρες ραδιοφώνου»). «Το βλέπουμε στο Βίλατζ και σε παλιά ξενοδοχεία. Αλλά η Άσλεϊ ερωτεύεται τη σύγχρονη Νέα Υόρκη, γι’ αυτό την βλέπουμε στο ξενοδοχείο Soho και σε μοντέρνο διαμέρισμα». Οι σκηνές στο ξενοδοχείο Wooster που η Άσλεϊ παίρνει συνέντευξη από τον Πόλαρντ, γυρίστηκαν στο ξενοδοχείο Bowery, στο ανατολικό Βίλατζ, ενώ το κατάλληλο σπίτι για τη Σαν το βρήκαν στο Σέντραλ Παρκ.
Στην προσπάθεια των χαρακτήρων να αναγνωριστούν γι’ αυτό που είναι, το οπτικό στυλ της ταινίας συχνά σκοτεινιάζει τα πρόσωπα, συνήθως με σκιές. Ο διευθυντής φωτογραφίας Βιτόριο Στοράρο («Αποκάλυψη τώρα», «Οι Κόκκινοι»), ο οποίος έχει συνεργαστεί με τον Γούντι Άλεν άλλες δυο φορές («Cafe Society», «Wonder wheel») αναφέρει, «Στον κινηματογράφο δε χρειάζεται να τα δείχνεις πάντα όλα. Πρέπει να δημιουργείς διαφορετικές στιγμές ώστε να κρατάς το ενδιαφέρον του κοινού».
Ο Στοράρο χρησιμοποίησε διαφορετικά φώτα και κινήσεις στην κάμερα για να δώσει έμφαση στις διαφορετικές προσωπικότητες του Γκάτσμπι και της Άσλεϊ. «Ο Γκάτσμπι αγαπάει τη Νέα Υόρκη όταν είναι συννεφιασμένη, ακόμα καλύτερα αν βρέχει κιόλας», περιγράφει ο Στοράρο. «Η Άσλεϊ είναι ευφυής και παθιασμένη, οπότε χρησιμοποίησα πιο θερμά χρώματα σε αυτήν». Ο Στοράρο χρησιμοποίησε, επίσης, στέντικαμ για τις σκηνές στις οποίες η Άσλεϊ κινείται και σταθερή κάμερα για τον Γκάτσμπι. «Χρησιμοποιήσαμε στέντικαμ στην Άσλεϊ για να υπογραμμίσουμε την αίσθηση ελευθερίας που εκείνη πρέπει να έχει στην κίνησή της. Είναι πιο ανοιχτή σε όλα, ενώ ο Γκάτσμπι προσπαθεί όλα γύρω του να είναι όσο πιο απλά γίνεται».
Όπως και η Νέα Υόρκη, έτσι και η βροχή είναι ένας κεντρικός χαρακτήρας στην ταινία. «Θέλαμε η βροχή να είναι ένα σύμβολο ρομαντισμού και αγάπης», υπογραμμίζει ο Άλεν. «Η Νέα Υόρκη είναι πολύ όμορφη αυτές τις μουντές, συννεφιασμένες και βροχερές μέρες. Υπάρχει κάτι σε αυτόν τον απαλό φωτισμό και το νερό που καθαρίζει τους δρόμους». Η βροχή δηλώνει και το διαφορετικό τρόπο με τον οποίο ο Γκάτσμπι και η Άσλεϊ βλέπουν την ζωή. «Στην Άσλεϊ η βροχή της χαλάει το κέφι, ενώ ο Γκάτσμπι τη βρίσκει ρομαντική».
Το «Μία βροχερή μέρα στη Νέα Υόρκη» είναι η απόδοση του Γούντι Άλεν μιας παλιάς ρομαντικής χολιγουντιανής ταινίας. «Πάντα μου άρεσαν αυτές οι ταινίες», εξομολογείται. «Τις βρίσκω υπέροχες. Αυτή είναι μία ιστορία αγάπης και ήμουν ενθουσιασμένος με την ιδέα να διαδραματίζεται σε μία βροχερή Νέα Υόρκη».
ΚΑΠΟΤΕ ΣΤΟ… ΧΟΛΙΓΟΥΝΤ
ONCE UPON A TIME… IN HOLLYWOOD
Σκηνοθεσία: Κουεντίν Ταραντίνο.
Πρωταγωνιστούν: Λεονάρντο Ντι Κάπριο, Μπαντ Πιτ, Μάργκο Ρόμπι, Εμίλ Χιτς.
Διάρκεια: 161 λεπτά
Ώρα έναρξης: Πέμπτη, Τρίτη & Τετάρτη 21.40 (Μια προβολή)
Δευτέρα 22.00 (Μια προβολή)
Στο Λος Άντζελες του1969 τα πάντα είναι ρευστά και όλα αλλάζουν. Ο τηλεοπτικός αστέρας Rick Dalton (Leonardo DiCaprio) και ο για πολλά χρόνια κασκαντέρ του Cliff Booth (Brad Pitt) κινούνται στη νέα βιομηχανία του θεάματος, την οποία με δυσκολία αναγνωρίζουν πια.
O Quentin Tarantino συνεχίζει να εξελίσσεται και να συναρπάζει το κοινό. Η νέα του ταινία έχει πολλά από τα χαρακτηριστικά μιας ταινίας Tarantino, μία πρωτότυπη ιστορία με ζωντανούς χαρακτήρες, αλλά σηματοδοτεί και μία νέα εποχή για τον δημιουργό. Είναι μία ιστορία χαρακτήρων που πραγματεύεται ώριμα θέματα όπως προσδοκίες που ματαιώθηκαν, με τις οποίες ερχόμαστε αντιμέτωποι καθώς μεγαλώνουμε. Στο Χόλιγουντ, αυτή η αγωνία είναι πιο δραματική, καθώς η επιτυχία και η αποτυχία πάνε δίπλα δίπλα. Στο Once Upon a Time…, αυτό συμβαίνει κυριολεκτικά και μεταφορικά.
Η ταινία φέρνει κοντά δύο από τους πιο σπουδαίους πρωταγωνιστές σε ένα δίδυμο που δεν έχουμε ξαναδεί, ενώ παρακολουθούμε την αναπαράσταση μιας εποχής που έχει περάσει για πάντα. Είναι μια μεγαλοπρεπής ταινία για τη μεγάλη οθόνη. Μία πραγματικά πρωτότυπη ιστορία. Τοποθετώντας τη το 1969, ο Tarantino αναπαριστά την εποχή και τα μέρη των καθοριστικών του χρόνων, όταν όλα, οι ΗΠΑ, το Λος Άντζελες και η βιομηχανία του θεάματος, ακόμα και οι ίδιες οι ταινίες, ήταν σε σημείο καμπής και κανείς δεν ήξερε πού θα κατέληγε όλο αυτό. Ήταν μια εντελώς διαφορετική εποχή από αυτό που βλέπουμε να συμβαίνει σήμερα στο Χόλιγουντ. Στο επίκεντρο είναι ο Rick Dalton, τον οποίο υποδύεται ο Leonardo DiCaprio. Ο Rick ήταν ο πρωταγωνιστής του Bounty Law, μιας επιτυχημένης τηλεοπτικής σειράς της δεκαετίας του ‘50 και του ‘60, αλλά η μετάβαση του στον χώρο του κινηματογράφου δεν έγινε ποτέ. Τώρα, καθώς το Χόλιγουντ κινείται προς μία χίπικη αισθητική, ο Rick ανησυχεί ότι έχασε την ευκαιρία και αναρωτιέται αν έχει ακόμα τη δυνατότητα να κάνει τη μετάβαση. Στο πλάι του βρίσκεται ο Cliff Booth, ένας πρώην ήρωας πολέμου και νυν κασκαντέρ του Rick, τον οποίο ενσαρκώνει ο Brad Pitt. Καθώς οι καριέρες τους εξελίσσονται και οι αγωνίες τους πληθαίνουν, ο ένας είναι η σταθερά του άλλου. Ο Cliff έχει αποδείξει την αφοσίωση του στον Rick ξανά και ξανά και το αντίστροφο. Ο ένας είναι για τον άλλον η μόνη αληθινή οικογένεια που έχουν. Τους δύο πρωταγωνιστές πλαισιώνει μία μείξη από αληθινούς και επινοημένους χαρακτήρες τους οποίους υποδύονται μερικοί από τους πιο καταξιωμένους σύγχρονους αστέρες: o Al Pacino παίζει έναν ατζέντη, ο Kurt Russell έναν μάνατζερ κασκαντέρ, η Dakota Fanning ένα μέλος της οικογένειας Manson και η Margot Robbie την Sharon Tate, την αιθέρια ενζενί που τυχαίνει να είναι γειτόνισσα του Rick. Είναι παντρεμένη με τον Roman Polanski, του οποίου το Rosemary’s Baby τον έχει αναδείξει στον πιο περιζήτητο σκηνοθέτη του Χόλιγουντ. Οι δυο τους είναι προσκεκλημένοι παντού και απολαμβάνουν τη μεγάλη ζωή.
Για τον Tarantino, αυτοί οι χαρακτήρες δεν είναι συναρπαστικοί μόνο από μόνοι τους, αλλά και γιατί εκπροσωπούν τρεις διαφορετικές τάξεις του Χόλιγουντ. «Σε αυτή την πόλη, αυτοί οι άνθρωποι μπορούν να υπάρχουν ο ένας δίπλα στον άλλον» λέει ο Tarantino. «Η ιδέα του να εξερευνήσουμε αυτή την περίοδο, αυτή την εποχή στο Λος Άντζελες, με τα διαφορετικά κοινωνικά στρώματα, ήταν που με προσέλκυσε ιδιαίτερα». Το μέρος έχει ιδιαίτερη σημασία για τον δημιουργό. «Αυτή η ταινία είναι λίγο σαν απομνημόνευμα» εξηγεί ο δημιουργός. «Έζησα στο Λος Άντζελες το 1969. Θυμάμαι τι έπαιζε στο σινεμά, στην τηλεόραση. Θυμάμαι λεπτομέρειες. Θυμάμαι πώς ο κόσμος άκουγε ραδιόφωνο στο αυτοκίνητο. Δεν άλλαζες σταθμούς για να βρεις άλλο τραγούδι, είχες έναν σταθμό που άκουγες, σε υψηλή ένταση και δεν τον έκλεινες όταν είχε διαφημίσεις. Είχε ενδιαφέρον να σκαλίζω το μυαλό μου, να πυροδοτώ τη μνήμη μου και να θυμάμαι πώς ήταν τότε».
ΜΠΑΤΕ ΣΚΥΛΟΙ ΑΛΕΣΤΕ 2
THE SECRET LIFE OF PETS 2
Σκηνοθεσία: Τζόναθαν ντε Βαλ.
Διάρκεια: 86 λεπτά
Ώρα έναρξης: Παρασκευή & Σάββατο 20.00 (Μια προβολή)
(Μεταγλωττισμένη)
Το αιώνιο ερώτημα παραμένει: τι κάνουν τα κατοικίδια στο σπίτι όταν λείπουν τα αφεντικά; Ο ήρωας της ιστορίας, ο Μαξ, είναι το Τζακ Ράσελ Τεριέ που περνάει μια παράξενη φάση ζωής. Η ιδιοκτήτριά του, έχει πλέον παντρευτεί και έχει αποκτήσει ένα παιδάκι, το οποίο ο Μαξ αισθάνεται ότι είναι ανυπεράσπιστο και πρέπει να προστατέψει με κάθε τρόπο. Αυτή η αίσθηση καθήκοντος θα του δημιουργήσει πολλά νευρικά τικ και νευρώσεις συμπεριφοράς. Ένα ταξίδι στην εξοχή, μαζί με τον αδελφό του, τον μαλλιαρό Δούκα, ίσως να δώσει τη λύση σε όλα. Σε αυτό το ταξίδι λοιπόν, θα συναντήσουν τρομαγμένες γαλοπούλες, κυνικές αγελάδες και επιθετικές αλεπούδες που απλά θα επιβαρύνουν τα άγχη του Μαξ. Όμως, το σοφό τσοπανόσκυλο που ακούει στο όνομα Κόκκορας, θα είναι αυτό που θα ξυπνήσει τους δυο φίλους από τις αστικές φοβίες τους. Στο μεταξύ, η Κλόη, η περίφημη γάτα, και η Γκίτζετ, χάνουν ένα πολύτιμο παιχνίδι και πρέπει να οργανώσουν μια μεγάλη επιχείρηση διάσωσης. Παράλληλα, ο χνουδωτός λαγός Χιονόμπαλας, θα αισθανθεί σούπερ ήρωας και θα βοηθήσει την ατρόμητη Νταίζη, το ακαταμάχητο Σιχ Τσου της πρώτης ταινίας. Όλοι μαζί θα καταλήξουν σε ένα μεγάλο κυνηγητό που θα κόψει την ανάσα από την αγωνία αλλά και από το γέλιο.
Η ταινία Μπάτε Σκύλοι Αλέστε 2 είναι η 10η κατά σειρά animation παραγωγή της Illumination. Πρόκειται για το σίκουελ της ταινίας που κυκλοφόρησε στους κινηματογράφους το 2006, που είχε σημειώσει παγκόσμιο ρεκόρ εισπράξεων πρώτου τριημέρου, για animation κωμωδία. Το ξεχωριστό χιούμορ, η οξυδέρκεια και το καλαίσθητο σκίτσο που έχουν κάνει την Illumination να διαπρέπει, δίνουν ξανά το παρόν σε αυτήν την εξαιρετική περιπέτεια με τα αξιολάτρευτα κατοικίδια. Ο εσωτερικός τους κόσμος, τα συναισθήματά τους, οι εμμονές τους, οι παραξενιές τους και οι γκάφες τους, είναι η πρώτη ύλη για ένα rollercoaster δράσης, έντασης και καλόγουστου χιούμορ.
Αυτήν τη φορά, η ιστορία πήρε μια περισσότερο ηρωική τροπή αλλά κυρίως, έδωσε βάρος στο συναισθηματικό δέσιμο που έχουν τα ζώα της πόλης μεταξύ τους. Οι διαφορές ανάμεσα στα ζωάκια που έχουν υιοθετήσει ανθρώπινες νευρώσεις στα διαμερίσματα και στα ελεύθερα ζώα του αγρού, ήταν μια από τις πιο αστείες προσθήκες στην ιστορία. Όλα αυτά μέχρι την τελική συμμαχία των μικρών φίλων, όπου οι συμμορία μικρών ζώων θα τα δώσει όλα για να κατατροπώσει έναν βασανιστή που αιχμαλωτίζει τα ζώα για το τσίρκο. Τα μαθήματα ζωής, οι παραξενιές, η τρυφερότητα, οι ανασφάλειες, οι υστερικές συμπεριφορές και ο υπερβάλλων ζήλος των ηρωικών τετράποδων, βρήκαν ομαλά το δρόμο τους στο σενάριο. Η ανιδιοτελής αγάπη των ζώων ανθίζει μέσα σε έναν εντελώς δικό τους κόσμο, που εμείς δεν αντιλαμβανόμαστε. Το χιούμορ στη νέας ταινία είναι πολύ περισσότερο και μας δίνει περισσότερη αίσθηση «οικειότητας» και τρυφερότητας. Οι παραγωγοί και οι δημιουργοί της ταινίας, δούλεψαν εντατικά σε κάθε λεπτομέρεια: από τα στερεότυπα συμπεριφοράς των ζώων, μέχρι τον καλογραμμένο και ζωηρό διάλογο.
ΖΩΗ ΜΕΤΑ ΧΑΜΗΛΩΝ ΠΤΗΣΕΩΝ
Συγγραφέας: Αρκάς
Θεατρική Διασκευή / Σκηνοθεσία: Δημήτρης Αγοράς
Χορογραφίες: Αντιγόνη Γύρα
Κοστούμια: Κωνσταντινιά Βαφειάδου, Σοφία Δριστέλα
Καλλιτεχνική επιμέλεια: Χρήστος Τριπόδης
Παραγωγή: ΜΕΘΕΞΙΣ, Χρήστος Τριπόδης
Πρωταγωνιστούν: Δημήτρης Αγοράς, Αλέξης Βιδαλάκης,
Θανάσης Βισκαδουράκης, Σοφία Βογιατζάκη, Γιώργος Γαλίτης, Μάρα Δαρμουσλή, Κατερίνα Θεοχάρη, Πέτρος Μπουσουλόπουλος, Χρήστος Τριπόδης, Γιώργος Χατζής
Διάρκεια: 120 λεπτά
Ώρα έναρξης: Κυριακή 21.00
Οι ήρωες του Αρκά, ξεπηδούν μέσα από τις σελίδες των κόμικς και ζωντανεύουν μ’ ένα μεγάλο θίασο σύγχρονων πρωταγωνιστών. Η “Ζωή Μετά”, ο “Ισοβίτης”, οι “Χαμηλές Πτήσεις”, ο “Καστράτο”, το “Μαλλί με Μαλλί” πρωταγωνιστές στην ξεκαρδιστική παράσταση “Ζωή Μετά Χαμηλών Πτήσεων”, που θα φέρει λυτρωτικό γέλιο στα χείλη κάθε πικραμένου.
Ο Μπαμπάς Σπουργίτης προσπαθεί να ξεπεράσει την προδοσία της σπουργιτίνας, να βρει καινούργια σύντροφο και να χαλιναγωγήσει το “τέρας” που έχει για γιο. Ο Ισοβίτης βρίσκει παρηγοριά στο μοναδικό πλάσμα που του προσφέρει τη φιλία του με το αζημίωτο, τον βρωμερό ποντικό Μοντεχρήστο, ενώ ο Θανατοποινίτης γράφει την αυτοβιογραφία του περιμένοντας χάρη. Η Λουκρητία θέλει απελπισμένα σεξ, μα η σκληρή μοίρα είναι το μόνο σκληρό πράγμα που συναντά, καθώς συγκάτοικος της είναι ο ευνούχος Καστράτο. Σ’ ένα κομμωτήριο, οι γλώσσες κόκαλα δεν έχουν και κόκαλα σπάνε, με τις πελάτισσες να είναι έτοιμες να πιαστούν μαλλί με μαλλί. Τέλος, στην κόλαση και στον παράδεισο τα πράγματα δεν είναι έτσι όπως μας τα είπαν. Ζωή μετά υπάρχει, αλλά κάτι μας θυμίζει από τα πριν.
Στη “Ζωή Μετά Χαμηλών Πτήσεων”, τα κείμενα και οι χαρακτήρες του αγαπημένου σκιτσογράφου ζωντανεύουν, σχολιάζοντας με λιτό αλλά καυστικό τρόπο την καθημερινότητα του σύγχρονου Έλληνα, τις ανθρώπινες σχέσεις, τους φόβους, τους πόθους και τις μεταφυσικές του ανησυχίες. Μια παράσταση που απευθύνεται με τόλμη σε όλους όσοι αγαπούν τον ΑΡΚΑ και δε φοβούνται να κοιτάξουν με σαρκασμό το πρόσωπό τους στον καθρέφτη.
A RAINY DAY IN NEW YORK
Σκηνοθεσία: Γούντι Άλεν.
Πρωταγωνιστούν: Τιμοτέ Σαλαμέ, Ελ Φάνινγκ, Σελένα Γκόμεζ, Τζουντ Λο, Ρεμπέκα Χολ, Λιβ Σράιμπερ.
Διάρκεια: 102 λεπτά
Ώρα έναρξης: Πέμπτη, Τρίτη & Τετάρτη 20.00 (Μια προβολή)
Παρασκευή 21.40 (Μια προβολή)
Δευτέρα 20.30 (Μια προβολή)
Ο Γκάτσμπι (Τιμοτέ Σαλαμέ) και η Άσλεϊ (Ελ Φάνινγκ) είναι ένα νεαρό ζευγάρι που φτάνουν στη Νέα Υόρκη με σκοπό να περάσουν ξέγνοιαστα το Σαββατοκύριακο τους. Τα σχέδια τους σύντομα θα ανατραπούν για τα καλά και θα περάσουν ο καθένας μόνος του τις επόμενες ώρες περιπλανώμενοι στην πόλη συναντώντας διάφορους ανθρώπους μέσα από κωμικά περιστατικά. Στη διάρκεια αυτής της απρόσμενης περιπέτειας, θα μάθουν πολλά περισσότερα από αυτά που φαντάζονταν.
Οι νεαροί πρωταγωνιστές στη νέα ρομαντική κωμωδία του Γούντι Άλεν είναι ο Γκάτσμπι (Τιμοτέ Σαλαμέ) και η Άσλεϊ (Ελ Φάνινγκ). Ο Γκάτσμπι έχει γεννηθεί στη Νέα Υόρκη από εύπορους γονείς αλλά προτιμάει έναν όχι και τόσο συμβατικό τρόπο ζωής. Του αρέσει η παλιά μουσική, οι παλιές ταινίες του Χόλυγουντ και οι βροχερές μέρες στην πόλη. Του αρέσει επίσης να τζογάρει χωρίς να νιώθει κάποια έλξη για τα λεφτά. Δεν έχει τις καλύτερες σχέσεις με τους γονείς του, ειδικά με τη μητέρα του, γιατί είχανε άλλες προσδοκίες γι’ αυτόν.
Όπως και ο συνονόματός του στο βιβλίο του Φ.Σ. Φιτζέραλντ, ο Γκάτσμπι είναι μια φιγούρα μιας εποχής που έχει περάσει καιρό πριν και παλεύει να επιβιώσει στο σήμερα. Ο Γούντι Άλεν σημειώνει για τον Γκάτσμπι: «Είναι πράγματι ένας ασυμβίβαστος χαρακτήρας που κάνει τη διαφορά ανάμεσα σε πολλούς ανθρώπους από το κοντινό του περιβάλλον. Και γι’ αυτό ξεχωρίζει. Πάνω απ’ όλα, έχει μια ρομαντική ματιά για την ζωή».
Η Άσλεϊ έχει γεννηθεί στην Αριζόνα και δεν έχει πάει στη Νέα Υόρκη εδώ και πολλά χρόνια. Μεγάλωσε και αυτή σε πλούσια οικογένεια αλλά είναι περισσότερο ανέμελη και ξέγνοιαστη από τον Γκάτσμπι. Έχει αποφασίσει να δουλέψει ως δημοσιογράφος. Είναι μια έξυπνη και ευπρεπής κοπέλα αλλά της είναι λίγο δύσκολο να προσαρμοστεί στη μεγάλη πόλη. Εκτιμά πολύ τα άτομα που θαυμάζει, έχει πάθος για τη δουλειά της και θέλει ο κόσμος γύρω της να την παίρνει στα σοβαρά. «Η Άσλεϊ δεν είναι συνηθισμένη στη ζωή της μεγάλης πόλης. Έχει μεγαλώσει με άλογα και ψάρια. Φυσικά και είναι εύστροφη, αλλά δυσκολεύεται να συνηθίσει την καθημερινότητα της πόλης», λέει ο Άλεν για την ηρωίδα του.
Όταν η Άσλεϊ πάει να πάρει συνέντευξη από τον αγαπημένο της σκηνοθέτη Ρόλαντ Πόλαρντ (Λιβ Σράιμπερ), εκείνος την εμπιστεύεται απόλυτα και της δίνει μια αποκλειστικότητα: έχει χάσει την αυτοπεποίθησή του ως καλλιτέχνης και ετοιμάζεται να παρατήσει τη νέα ταινία που ετοιμάζει. «Ο Πόλαρντ είναι ένας τελειομανής, που πάντα αμφισβητεί τον εαυτό του και πιστεύει ότι η δουλειά του δεν αξίζει», λέει ο Άλεν. «Οι καλλιτέχνες, σαν και αυτόν, είναι συνήθως οι πιο αυστηροί κριτικοί της δουλειάς τους, περισσότερο ακόμα από το ίδιο το κοινό». Ο Γκάτσμπι επισκέπτεται έναν παλιό φίλο του, ο οποίος κάνει μία ταινία και τον πείθει να παίξει έναν μικρό ρόλο. Έκπληκτος ανακαλύπτει ότι πρέπει να φιλήσει τη Σαν (Σελένα Γκόμεζ), αδερφή της πρώην κοπέλας του. Ο Γκάτσμπι και η Σαν καταλήγουν να περάσουν όλη τη μέρα μαζί.
Οι χαρακτήρες στο «Μία βροχερή μέρα στη Νέα Υόρκη» έχουν θέματα που περιστρέφονται γύρω από την ταυτότητά τους. Ο Γκάτσμπι έχει το πιο προφανές πρόβλημα, δεν έχει βρει ακόμα το ποιος είναι. Την ίδια στιγμή, η ταινία μας υπενθυμίζει με κάθε ευκαιρία την ασχημάτιστη ταυτότητα της Άσλεϊ. Ο Πόλαρντ έχει χάσει την επαφή με τον καλλιτέχνη που κάποτε ήταν και, τέλος, ο Βέγκα παλεύει ως ένας ηθοποιός που παίζει συνέχεια τους ίδιους ρόλους. Ο υποψήφιος για Όσκαρ Τιμοτέ Σαλαμέ («Να με φωνάζεις με το όνομά σου», «Καλοκαιρινές νύχτες») και η Ελ Φάνινγκ «(Η αποπλάνηση», «Ο νόμος της νύχτας») δίνουν απολαυστικές ερμηνείες και χαρίζουν μοναδικά στιγμιότυπα στην απόλυτη κινηματογραφική πόλη που μόνο ο Γούντι Άλεν ξέρει απ’ έξω και ανακατωτά. Ο βροχερός καιρός θα είναι η αφορμή να δοκιμαστεί η σχέση τους και να ανακαλύψουν πράγματα για τους εαυτούς τους που δε γνώριζαν ως τώρα. Η απότομη διακοπή των σχεδίων τους θα τους οδηγήσει σε απρόσμενες συναντήσεις με εκκεντρικά πρόσωπα. Στο καστ της ταινίας επίσης συναντούμε τον δυο φορές υποψήφιο για Όσκαρ Τζουντ Λο (Άλφι, Γκάτακα), τον έξι φορές υποψήφιο για Χρυσή Σφαίρα Λιβ Σράιμπερ («Η απαγωγή», «Εναντίωση»), το βραβευμένο στο Φεστιβάλ Βενετίας Ντιέγκο Λούνα («Θέλω και τη μαμά σου», «Βίαιη δικαιοσύνη), την υποψήφια για Χρυσή Σφαίρα Ρεμπέκα Χολ («Κυριαρχία}, «Το δείπνο») και τη Σελένα Γκόμεζ («Χωρίς πυξίδα», «Ξενοδοχείο για τέρατα»).
Οι τοποθεσίες που οι δύο βασικοί χαρακτήρες αποφασίζουν να επισκεφθούν υποδεικνύουν τις διαφορετικές τους προσωπικότητες. «Ο Γκάτσμπι είναι ερωτευμένος με την παλιά Νέα Υόρκη», λέει ο υποψήφιος για Όσκαρ σχεδιαστής παραγωγής Σάντο Λοκουάστο («Θλιμμένη Τζάσμιν», «Ημέρες ραδιοφώνου»). «Το βλέπουμε στο Βίλατζ και σε παλιά ξενοδοχεία. Αλλά η Άσλεϊ ερωτεύεται τη σύγχρονη Νέα Υόρκη, γι’ αυτό την βλέπουμε στο ξενοδοχείο Soho και σε μοντέρνο διαμέρισμα». Οι σκηνές στο ξενοδοχείο Wooster που η Άσλεϊ παίρνει συνέντευξη από τον Πόλαρντ, γυρίστηκαν στο ξενοδοχείο Bowery, στο ανατολικό Βίλατζ, ενώ το κατάλληλο σπίτι για τη Σαν το βρήκαν στο Σέντραλ Παρκ.
Στην προσπάθεια των χαρακτήρων να αναγνωριστούν γι’ αυτό που είναι, το οπτικό στυλ της ταινίας συχνά σκοτεινιάζει τα πρόσωπα, συνήθως με σκιές. Ο διευθυντής φωτογραφίας Βιτόριο Στοράρο («Αποκάλυψη τώρα», «Οι Κόκκινοι»), ο οποίος έχει συνεργαστεί με τον Γούντι Άλεν άλλες δυο φορές («Cafe Society», «Wonder wheel») αναφέρει, «Στον κινηματογράφο δε χρειάζεται να τα δείχνεις πάντα όλα. Πρέπει να δημιουργείς διαφορετικές στιγμές ώστε να κρατάς το ενδιαφέρον του κοινού».
Ο Στοράρο χρησιμοποίησε διαφορετικά φώτα και κινήσεις στην κάμερα για να δώσει έμφαση στις διαφορετικές προσωπικότητες του Γκάτσμπι και της Άσλεϊ. «Ο Γκάτσμπι αγαπάει τη Νέα Υόρκη όταν είναι συννεφιασμένη, ακόμα καλύτερα αν βρέχει κιόλας», περιγράφει ο Στοράρο. «Η Άσλεϊ είναι ευφυής και παθιασμένη, οπότε χρησιμοποίησα πιο θερμά χρώματα σε αυτήν». Ο Στοράρο χρησιμοποίησε, επίσης, στέντικαμ για τις σκηνές στις οποίες η Άσλεϊ κινείται και σταθερή κάμερα για τον Γκάτσμπι. «Χρησιμοποιήσαμε στέντικαμ στην Άσλεϊ για να υπογραμμίσουμε την αίσθηση ελευθερίας που εκείνη πρέπει να έχει στην κίνησή της. Είναι πιο ανοιχτή σε όλα, ενώ ο Γκάτσμπι προσπαθεί όλα γύρω του να είναι όσο πιο απλά γίνεται».
Όπως και η Νέα Υόρκη, έτσι και η βροχή είναι ένας κεντρικός χαρακτήρας στην ταινία. «Θέλαμε η βροχή να είναι ένα σύμβολο ρομαντισμού και αγάπης», υπογραμμίζει ο Άλεν. «Η Νέα Υόρκη είναι πολύ όμορφη αυτές τις μουντές, συννεφιασμένες και βροχερές μέρες. Υπάρχει κάτι σε αυτόν τον απαλό φωτισμό και το νερό που καθαρίζει τους δρόμους». Η βροχή δηλώνει και το διαφορετικό τρόπο με τον οποίο ο Γκάτσμπι και η Άσλεϊ βλέπουν την ζωή. «Στην Άσλεϊ η βροχή της χαλάει το κέφι, ενώ ο Γκάτσμπι τη βρίσκει ρομαντική».
Το «Μία βροχερή μέρα στη Νέα Υόρκη» είναι η απόδοση του Γούντι Άλεν μιας παλιάς ρομαντικής χολιγουντιανής ταινίας. «Πάντα μου άρεσαν αυτές οι ταινίες», εξομολογείται. «Τις βρίσκω υπέροχες. Αυτή είναι μία ιστορία αγάπης και ήμουν ενθουσιασμένος με την ιδέα να διαδραματίζεται σε μία βροχερή Νέα Υόρκη».
ΚΑΠΟΤΕ ΣΤΟ… ΧΟΛΙΓΟΥΝΤ
ONCE UPON A TIME… IN HOLLYWOOD
Σκηνοθεσία: Κουεντίν Ταραντίνο.
Πρωταγωνιστούν: Λεονάρντο Ντι Κάπριο, Μπαντ Πιτ, Μάργκο Ρόμπι, Εμίλ Χιτς.
Διάρκεια: 161 λεπτά
Ώρα έναρξης: Πέμπτη, Τρίτη & Τετάρτη 21.40 (Μια προβολή)
Δευτέρα 22.00 (Μια προβολή)
Στο Λος Άντζελες του1969 τα πάντα είναι ρευστά και όλα αλλάζουν. Ο τηλεοπτικός αστέρας Rick Dalton (Leonardo DiCaprio) και ο για πολλά χρόνια κασκαντέρ του Cliff Booth (Brad Pitt) κινούνται στη νέα βιομηχανία του θεάματος, την οποία με δυσκολία αναγνωρίζουν πια.
O Quentin Tarantino συνεχίζει να εξελίσσεται και να συναρπάζει το κοινό. Η νέα του ταινία έχει πολλά από τα χαρακτηριστικά μιας ταινίας Tarantino, μία πρωτότυπη ιστορία με ζωντανούς χαρακτήρες, αλλά σηματοδοτεί και μία νέα εποχή για τον δημιουργό. Είναι μία ιστορία χαρακτήρων που πραγματεύεται ώριμα θέματα όπως προσδοκίες που ματαιώθηκαν, με τις οποίες ερχόμαστε αντιμέτωποι καθώς μεγαλώνουμε. Στο Χόλιγουντ, αυτή η αγωνία είναι πιο δραματική, καθώς η επιτυχία και η αποτυχία πάνε δίπλα δίπλα. Στο Once Upon a Time…, αυτό συμβαίνει κυριολεκτικά και μεταφορικά.
Η ταινία φέρνει κοντά δύο από τους πιο σπουδαίους πρωταγωνιστές σε ένα δίδυμο που δεν έχουμε ξαναδεί, ενώ παρακολουθούμε την αναπαράσταση μιας εποχής που έχει περάσει για πάντα. Είναι μια μεγαλοπρεπής ταινία για τη μεγάλη οθόνη. Μία πραγματικά πρωτότυπη ιστορία. Τοποθετώντας τη το 1969, ο Tarantino αναπαριστά την εποχή και τα μέρη των καθοριστικών του χρόνων, όταν όλα, οι ΗΠΑ, το Λος Άντζελες και η βιομηχανία του θεάματος, ακόμα και οι ίδιες οι ταινίες, ήταν σε σημείο καμπής και κανείς δεν ήξερε πού θα κατέληγε όλο αυτό. Ήταν μια εντελώς διαφορετική εποχή από αυτό που βλέπουμε να συμβαίνει σήμερα στο Χόλιγουντ. Στο επίκεντρο είναι ο Rick Dalton, τον οποίο υποδύεται ο Leonardo DiCaprio. Ο Rick ήταν ο πρωταγωνιστής του Bounty Law, μιας επιτυχημένης τηλεοπτικής σειράς της δεκαετίας του ‘50 και του ‘60, αλλά η μετάβαση του στον χώρο του κινηματογράφου δεν έγινε ποτέ. Τώρα, καθώς το Χόλιγουντ κινείται προς μία χίπικη αισθητική, ο Rick ανησυχεί ότι έχασε την ευκαιρία και αναρωτιέται αν έχει ακόμα τη δυνατότητα να κάνει τη μετάβαση. Στο πλάι του βρίσκεται ο Cliff Booth, ένας πρώην ήρωας πολέμου και νυν κασκαντέρ του Rick, τον οποίο ενσαρκώνει ο Brad Pitt. Καθώς οι καριέρες τους εξελίσσονται και οι αγωνίες τους πληθαίνουν, ο ένας είναι η σταθερά του άλλου. Ο Cliff έχει αποδείξει την αφοσίωση του στον Rick ξανά και ξανά και το αντίστροφο. Ο ένας είναι για τον άλλον η μόνη αληθινή οικογένεια που έχουν. Τους δύο πρωταγωνιστές πλαισιώνει μία μείξη από αληθινούς και επινοημένους χαρακτήρες τους οποίους υποδύονται μερικοί από τους πιο καταξιωμένους σύγχρονους αστέρες: o Al Pacino παίζει έναν ατζέντη, ο Kurt Russell έναν μάνατζερ κασκαντέρ, η Dakota Fanning ένα μέλος της οικογένειας Manson και η Margot Robbie την Sharon Tate, την αιθέρια ενζενί που τυχαίνει να είναι γειτόνισσα του Rick. Είναι παντρεμένη με τον Roman Polanski, του οποίου το Rosemary’s Baby τον έχει αναδείξει στον πιο περιζήτητο σκηνοθέτη του Χόλιγουντ. Οι δυο τους είναι προσκεκλημένοι παντού και απολαμβάνουν τη μεγάλη ζωή.
Για τον Tarantino, αυτοί οι χαρακτήρες δεν είναι συναρπαστικοί μόνο από μόνοι τους, αλλά και γιατί εκπροσωπούν τρεις διαφορετικές τάξεις του Χόλιγουντ. «Σε αυτή την πόλη, αυτοί οι άνθρωποι μπορούν να υπάρχουν ο ένας δίπλα στον άλλον» λέει ο Tarantino. «Η ιδέα του να εξερευνήσουμε αυτή την περίοδο, αυτή την εποχή στο Λος Άντζελες, με τα διαφορετικά κοινωνικά στρώματα, ήταν που με προσέλκυσε ιδιαίτερα». Το μέρος έχει ιδιαίτερη σημασία για τον δημιουργό. «Αυτή η ταινία είναι λίγο σαν απομνημόνευμα» εξηγεί ο δημιουργός. «Έζησα στο Λος Άντζελες το 1969. Θυμάμαι τι έπαιζε στο σινεμά, στην τηλεόραση. Θυμάμαι λεπτομέρειες. Θυμάμαι πώς ο κόσμος άκουγε ραδιόφωνο στο αυτοκίνητο. Δεν άλλαζες σταθμούς για να βρεις άλλο τραγούδι, είχες έναν σταθμό που άκουγες, σε υψηλή ένταση και δεν τον έκλεινες όταν είχε διαφημίσεις. Είχε ενδιαφέρον να σκαλίζω το μυαλό μου, να πυροδοτώ τη μνήμη μου και να θυμάμαι πώς ήταν τότε».
ΜΠΑΤΕ ΣΚΥΛΟΙ ΑΛΕΣΤΕ 2
THE SECRET LIFE OF PETS 2
Σκηνοθεσία: Τζόναθαν ντε Βαλ.
Διάρκεια: 86 λεπτά
Ώρα έναρξης: Παρασκευή & Σάββατο 20.00 (Μια προβολή)
(Μεταγλωττισμένη)
Το αιώνιο ερώτημα παραμένει: τι κάνουν τα κατοικίδια στο σπίτι όταν λείπουν τα αφεντικά; Ο ήρωας της ιστορίας, ο Μαξ, είναι το Τζακ Ράσελ Τεριέ που περνάει μια παράξενη φάση ζωής. Η ιδιοκτήτριά του, έχει πλέον παντρευτεί και έχει αποκτήσει ένα παιδάκι, το οποίο ο Μαξ αισθάνεται ότι είναι ανυπεράσπιστο και πρέπει να προστατέψει με κάθε τρόπο. Αυτή η αίσθηση καθήκοντος θα του δημιουργήσει πολλά νευρικά τικ και νευρώσεις συμπεριφοράς. Ένα ταξίδι στην εξοχή, μαζί με τον αδελφό του, τον μαλλιαρό Δούκα, ίσως να δώσει τη λύση σε όλα. Σε αυτό το ταξίδι λοιπόν, θα συναντήσουν τρομαγμένες γαλοπούλες, κυνικές αγελάδες και επιθετικές αλεπούδες που απλά θα επιβαρύνουν τα άγχη του Μαξ. Όμως, το σοφό τσοπανόσκυλο που ακούει στο όνομα Κόκκορας, θα είναι αυτό που θα ξυπνήσει τους δυο φίλους από τις αστικές φοβίες τους. Στο μεταξύ, η Κλόη, η περίφημη γάτα, και η Γκίτζετ, χάνουν ένα πολύτιμο παιχνίδι και πρέπει να οργανώσουν μια μεγάλη επιχείρηση διάσωσης. Παράλληλα, ο χνουδωτός λαγός Χιονόμπαλας, θα αισθανθεί σούπερ ήρωας και θα βοηθήσει την ατρόμητη Νταίζη, το ακαταμάχητο Σιχ Τσου της πρώτης ταινίας. Όλοι μαζί θα καταλήξουν σε ένα μεγάλο κυνηγητό που θα κόψει την ανάσα από την αγωνία αλλά και από το γέλιο.
Η ταινία Μπάτε Σκύλοι Αλέστε 2 είναι η 10η κατά σειρά animation παραγωγή της Illumination. Πρόκειται για το σίκουελ της ταινίας που κυκλοφόρησε στους κινηματογράφους το 2006, που είχε σημειώσει παγκόσμιο ρεκόρ εισπράξεων πρώτου τριημέρου, για animation κωμωδία. Το ξεχωριστό χιούμορ, η οξυδέρκεια και το καλαίσθητο σκίτσο που έχουν κάνει την Illumination να διαπρέπει, δίνουν ξανά το παρόν σε αυτήν την εξαιρετική περιπέτεια με τα αξιολάτρευτα κατοικίδια. Ο εσωτερικός τους κόσμος, τα συναισθήματά τους, οι εμμονές τους, οι παραξενιές τους και οι γκάφες τους, είναι η πρώτη ύλη για ένα rollercoaster δράσης, έντασης και καλόγουστου χιούμορ.
Αυτήν τη φορά, η ιστορία πήρε μια περισσότερο ηρωική τροπή αλλά κυρίως, έδωσε βάρος στο συναισθηματικό δέσιμο που έχουν τα ζώα της πόλης μεταξύ τους. Οι διαφορές ανάμεσα στα ζωάκια που έχουν υιοθετήσει ανθρώπινες νευρώσεις στα διαμερίσματα και στα ελεύθερα ζώα του αγρού, ήταν μια από τις πιο αστείες προσθήκες στην ιστορία. Όλα αυτά μέχρι την τελική συμμαχία των μικρών φίλων, όπου οι συμμορία μικρών ζώων θα τα δώσει όλα για να κατατροπώσει έναν βασανιστή που αιχμαλωτίζει τα ζώα για το τσίρκο. Τα μαθήματα ζωής, οι παραξενιές, η τρυφερότητα, οι ανασφάλειες, οι υστερικές συμπεριφορές και ο υπερβάλλων ζήλος των ηρωικών τετράποδων, βρήκαν ομαλά το δρόμο τους στο σενάριο. Η ανιδιοτελής αγάπη των ζώων ανθίζει μέσα σε έναν εντελώς δικό τους κόσμο, που εμείς δεν αντιλαμβανόμαστε. Το χιούμορ στη νέας ταινία είναι πολύ περισσότερο και μας δίνει περισσότερη αίσθηση «οικειότητας» και τρυφερότητας. Οι παραγωγοί και οι δημιουργοί της ταινίας, δούλεψαν εντατικά σε κάθε λεπτομέρεια: από τα στερεότυπα συμπεριφοράς των ζώων, μέχρι τον καλογραμμένο και ζωηρό διάλογο.
ΖΩΗ ΜΕΤΑ ΧΑΜΗΛΩΝ ΠΤΗΣΕΩΝ
Συγγραφέας: Αρκάς
Θεατρική Διασκευή / Σκηνοθεσία: Δημήτρης Αγοράς
Χορογραφίες: Αντιγόνη Γύρα
Κοστούμια: Κωνσταντινιά Βαφειάδου, Σοφία Δριστέλα
Καλλιτεχνική επιμέλεια: Χρήστος Τριπόδης
Παραγωγή: ΜΕΘΕΞΙΣ, Χρήστος Τριπόδης
Πρωταγωνιστούν: Δημήτρης Αγοράς, Αλέξης Βιδαλάκης,
Θανάσης Βισκαδουράκης, Σοφία Βογιατζάκη, Γιώργος Γαλίτης, Μάρα Δαρμουσλή, Κατερίνα Θεοχάρη, Πέτρος Μπουσουλόπουλος, Χρήστος Τριπόδης, Γιώργος Χατζής
Διάρκεια: 120 λεπτά
Ώρα έναρξης: Κυριακή 21.00
Οι ήρωες του Αρκά, ξεπηδούν μέσα από τις σελίδες των κόμικς και ζωντανεύουν μ’ ένα μεγάλο θίασο σύγχρονων πρωταγωνιστών. Η “Ζωή Μετά”, ο “Ισοβίτης”, οι “Χαμηλές Πτήσεις”, ο “Καστράτο”, το “Μαλλί με Μαλλί” πρωταγωνιστές στην ξεκαρδιστική παράσταση “Ζωή Μετά Χαμηλών Πτήσεων”, που θα φέρει λυτρωτικό γέλιο στα χείλη κάθε πικραμένου.
Ο Μπαμπάς Σπουργίτης προσπαθεί να ξεπεράσει την προδοσία της σπουργιτίνας, να βρει καινούργια σύντροφο και να χαλιναγωγήσει το “τέρας” που έχει για γιο. Ο Ισοβίτης βρίσκει παρηγοριά στο μοναδικό πλάσμα που του προσφέρει τη φιλία του με το αζημίωτο, τον βρωμερό ποντικό Μοντεχρήστο, ενώ ο Θανατοποινίτης γράφει την αυτοβιογραφία του περιμένοντας χάρη. Η Λουκρητία θέλει απελπισμένα σεξ, μα η σκληρή μοίρα είναι το μόνο σκληρό πράγμα που συναντά, καθώς συγκάτοικος της είναι ο ευνούχος Καστράτο. Σ’ ένα κομμωτήριο, οι γλώσσες κόκαλα δεν έχουν και κόκαλα σπάνε, με τις πελάτισσες να είναι έτοιμες να πιαστούν μαλλί με μαλλί. Τέλος, στην κόλαση και στον παράδεισο τα πράγματα δεν είναι έτσι όπως μας τα είπαν. Ζωή μετά υπάρχει, αλλά κάτι μας θυμίζει από τα πριν.
Στη “Ζωή Μετά Χαμηλών Πτήσεων”, τα κείμενα και οι χαρακτήρες του αγαπημένου σκιτσογράφου ζωντανεύουν, σχολιάζοντας με λιτό αλλά καυστικό τρόπο την καθημερινότητα του σύγχρονου Έλληνα, τις ανθρώπινες σχέσεις, τους φόβους, τους πόθους και τις μεταφυσικές του ανησυχίες. Μια παράσταση που απευθύνεται με τόλμη σε όλους όσοι αγαπούν τον ΑΡΚΑ και δε φοβούνται να κοιτάξουν με σαρκασμό το πρόσωπό τους στον καθρέφτη.